birdilektut15 Merhaba hanımlar 28 haftalık gebeyim gebelik şekerim var insülin iğnesi kullanıyorum böyle olup tam zamanında doğuran var mı acaba erken doğumdan korkuyorum da
Gnl54 birdilektut15 korkma benim iki gebelkte de insülin vardi zamaninda oldular bi sorunda olmadi çok şükür ustelik kilolu bi gebelikti sekerim 280 lerde geziyordu igne de fayda etmiyordu ama sorun olmadı korkma saglikla kavuş bebisine🙏🏻🤍
Sinossss birdilektut15 aynı şey bende de vardı 37.haftada sezaryen ile doğum yaptım genelde perinatolojiye bakiliyorsan haftanı doldurmani beklemiyorlar
birdilektut15 Deletedmom_297 hayır canım gebelik şekeri öncesinde şekerim normal düzeylerde çıkıyordu 25.hafta şeker yüklemesi yapıldı orda çıktı ortaya geçen haftada şekerim düşmedi hastameye yatırdılar 5 gün yattım
Deletedmom_297 birdilektut15 çok geçmiş olsun bende insülin kullanıyorum benim gebelik öncesi vardı kaç çıkıyor şekeriniz ve malesef diyet yaparak önlem alabiliyorum
minikanne98 birdilektut15 benimde aynı durum bir haftadır hastanede yatıyorum. erken doğum olur diyorlar. Bebeginizin gelişimi haftasına göre nasıl acaba? ⁿ
Kubrakopuz53 birdilektut15 benim ilk gebeliğimde de vardı 38+2 de normal doğum yapmıştım şimdi ki gebeliğimde de var bu sefer bebek etkileniyor ilkinde etkilenmemişti ne olur bilmiyorum yani belli olmuyor
birdilektut15 Gnl54 ayy inşallah benimde öyle olur canım diyette yapıyor muydun benimde az kaçırsam hemen 200 lere çıkıyor şekerim inan her gördüğümde gözüm kalıyor🥹
minikanne98 Gnl54 birdilektut15 biz 33 haftaya girdik ama bebegin karın çevresi 38 haftalıkmıs. Omuzlarıda genismis
Gnl54 birdilektut15 ayni benimde gozum kaliyordu arada kaciyordu valla napayim diyet yapmaya calisiyordum ama olmuyordu 🥲