41+1 günlük olduk , bugün ki kontrolümde doktor suyumun azalma evresine girdiğini , bebeğin doğum pozisyonunda ama başı yukarı doğru dedi 1 cm açılmam ve yumuşamam var ve yatış yapıp suni sancı vermek istedi, bugün için kabul etmedim sizce ne yapmalıyım veya böyle birşey yaşayan var mı ?