Normalde devlet hastanesine gidiyorum hep de aynı hataneye gidiyorum iki gündür karnım acıyordu dün de randavu aldım bugün 16:20 ye Allahtan ki erken gittim daha 4 olmamıştı gittim baktım ismim yandı girdim doktor hanım giyinmiş kuşanmış hazırlanmış çıkacak bi de bana diyor iyi yakaladın beni ya ne alaka daha benim randavü saatım bile gelmemiş neyse uzandım dedim hocam böyle böyle karnım açıyor diyo acıması imkansız abi niye imkansız olsun ben keyfimden mi geldim bebek 13+3 dü 14+3 le uyumlu dedi herşey normal dedi kalktım sanki benım hayrıma bakıyor yemin ederim böyle saçmak yok