Celiko Hanımlar devletin 2 çocuk için yatırdığı parayı aldınız mı acaba yada yattığına nerden baktınız 5 eylülde doğum yaptım hala ses Seda yok
tugba-0619 Celiko bende 6 Eylül’de doğum yaptım başvuru onaylanmış ama para yatıp yatmadigi gözükmüyor
Celiko Humannrle e devletten başvurudan sonra onay hemen geliyor ama paranın yatması biraz zaman alıyor sanırım mesaj geliyormuş yada ilköğretmenimAilem uygulamasından paranın yatıp yatmadığına bakabiliyoruz cuma günü 40 olacak ama bana da yatmadı hala
Humannrle Celiko onaya dair bişe görmedim ben onu merak ettim sadece canım, yoksa uygulamayı falan indirmişim hep