ipekmngc ben 19 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim ,öncesinde de takıntılarım vardı ama hamilelikte birlikte çok fazla oldu o kadar yemek seçiyorum ki anlatamam sürekli eşime elini yıka oraya dokunma vs etrafımdakileri çok bunaltıyorum doktora soruyorum sürekli o da bıkmıştır ama içim rahat etmiyor sürekli doktora gitme ihtiyacı hissediyorum burada olumsuz bir şey okuyunca modum inanılmaz düşüyor bi ağlamak hali… ve çok daha fazlası.. yani umarım sağlıkla doğurduktan sonra düzelirim diyorum hayatımı normal giden her şeyi kendim zorlaştırıyorum sanki, YouTube gebe videoları izliyorum bakıyorum millet rahat ben neden böyle değilim diye kendimi çok zorluyorum yani herkesin süreci kaygılı geçiyor aslında ama bizimki birkaç tık daha fazla. Yani yalnız değilsinnn