Kızlar 2. Bebeğimi doğurucam son günlerim çok stres yaptım sezeryanlıyım ve tekrar sezeryan olucam panik atağım var ilkinde genel anestezili oldum ve doktorum muhteşem bir insandı (tr yaşıyorken) şimdi yurtdışındayım doktoruma da pek güvenmiyorum (sağlık sistemini beğenmiyorum) illa spinal anestezili yapacaz diyor panik atağım var diyorum gerçekten var asansöre bile binemiyorum illa ki olacaksın diyor. Genelde bebeğe geçiyor riskli falan diyor. Lütfen bana akıl verin spinal anestezi nasıl birşey oluyor? Daha mı kolay