aks6020 1melekannesi3858 yerleşme kanaması olduğundan emin ol ultrasondan bakıp karar verecekler yerinde olsam zaman kaybetmeden giderim
aks6020 1melekannesi3858 iste bunu ultrason karar verir kahve akıntı az az sa yerleşme kanaması olma ihtimali yüksek zaman kaybetme git insallah yerleşme kanamasıdır
1melekannesi3858 aks6020 yok ya oyle biseyim yok hafif belli belirginsiz leke oldu az bişey leke olduğundan bile emin değilim ama alt tarafımda ağrı var gibi
aks6020 gebelikte herseye dikkat etmek lazım hiç bi şeyi ihmalmetmemek lazım iki kaybım var o yüzden hep temkinliyim bu konularda doktora git ve hiç biseyun olmadığını haber ver bekliyor olacağım
1melekannesi3858 aks6020 Canim Aynilarini yaşadım bende biliyorum 2 tane dusugum var benimde biliyorum gideceğim zaten bende hiç biseyi ihmal etmem zaten kızımda da aynısı yasadim