dennissss Kızlar 17 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim açılmış ve enfeksiyon olmuş 10 gün hastanede yattım doktor tekrar dikiş atmayalım tutmaz dedi kendi kendine kapanır dedi bu durumu yaşayan var mı? Kapanırmı diye korkularım var.
Nilaslan dennissss hiç hissetmedin mi dikişin açıldığını ağrı ya da sızı olmadı mı ? 1 hafta önce doğum yaptım yarın kontrolüm var tedirgin oldum bende şimdi. Ağrım var çünkü benim
susaMom_ dennissss Kendi kendine kapanır muhtemelen açılan dikiş yeri sıkıntılı bir yerde değilmiş yıksa dikiş atıyorlar ki iyi ki atmamışlar onun acısı cidden doğumun o sancısıyla bile hissediyordum bakımını daha düzenli yap canım dikkat et ki iltihaplanmasın
dennissss Nilaslan dikişin açıldığını farkettim doktora gittim ama enfeksiyon olduğu için dikiş atilmadi
dennissss susaMom_ daha çok dikkat ediyorum ama birkaç ay sürer diyorlar kapanması psikolojik olarak daha çok etkiliyor
susaMom_ dennissss Bir kaç ay sürebilirde dikişli haliyle bile 40 günde düşmemişti dikişlerim yani dikişsiz haliyle pek bi farkı yok sadece iltihap kapması kötü olmuş o ağrı yapar 🥹
dennissss susaMom_ 40 gün olacak 3 gün sonra ama hala bir kapanma belirtisi yok bu şekilde çok daha zor 10 gün hastanede kaldım enfeksiyon tedavisi oldu ama aylarca bu şekilde açık kalacak olması çok korkutuyor