Kızlar selam adetim bitti 3 gün sonra başladım bugün mü yumurtlama olmuş oluyor yoksa silikleşmeye başlayınca mı oluyor kafam karışıyor bu konu hakkında bi de bir gebenin günlüğü sayfasından gynoseed jel aldım dün gece kullandım 3 gün üst üste kullanmayı düşünüyorum bi sıkıntı olur mu biliyor musunuz