altiintop 12,15,32 pazar 35 pazartesi 37 salı 73 perşembe bugün -bazı günler ard arda yaptırdım doktoe istediği için- kanamam vardı bu 32 den itibaren, dün kesildi bugün 73 e fırlatı betam sizce kızlar ne olur yazın?
Nurse8 2 günde bir iki katı artması gerekiyordu normalde ama bellide olmaz 73 den sonra 2 günde bir 2 kez daha ver 2 katı artıyorsa kadın doğuma gidersin ultrasonda kese oluşumu vs var mı diye bakarlar daha net olur erken şuan