havvacab Kızlar merhaba benim son regl tarihim 4 Eylül yarın 5+1 olacağız gitsem kese görünürmu daha hiç kontrole de gitmedim
Busranur_mnts havvacab ben 5+2de göremeedim 6+2de gördüm beta yüksekse bi ihtimal görülebilir benim 5+2de 2 bindi
zsev Haftada beta zaten 2000in üzerine çıkmıştır. Benim şuan 4+5 ve betam 6000 üzerinde. Bende cumartesi gideceğim doktora. Kese gözükür diye düşünüyorum çevremdeki hamileler öyle söyledi
gizem123333 havvacab hayır ben 2 defa baktırdım bi sıkıntı olmadı cok şükür zaten bence sıkıntı olsa doktorlar önermez😌
havvacab rumeysa_d şuan tam olarak 5 hafta 4 gün önce 800 du kan daha bakmadım yarın gidersem kese görünür inşallah
deryaozturkk havvacab doktorum üçüncü ayına kadar kalp atışı açmıyor çünkü ısı gidiyormuş bebeğe iyi değil diyor açmadı sadece gördüm attığını ekrandan