Daha önce iki kez sezeryan oldum şimdi 7 haftalık gebeyim son sezeryanıma 4 yıl olacak sezeryan dikiş yerim aşırı derecede kaşınıyor neden bilmiyorum kaşıyorum ama içim bir tuhaf oluyor sonucta dikiş yeri yani başına gelen varmı neden oluyor nasıl geçer?