Ayse1608 Kubravci 36 da Doğum yaptm canım yüksek tansiyondan suyum kalmamıştı dudaklarım burnum şişmiş ve aşırı tuvalete çıkıyordum
Rmz Kubravci ilk doğumum 41+3 te yaptım suni sancıyla😕 tansıyonum yükseliyordu sürekli mecburen suni sancı verdiler yoksa beklerdim biraz daha😂
dddy Kubravci 40+6 da doğum yaptım benim bebeğimin gelmeye hiç niyeti yoktu yatışım yapıldı ve doğum yaptım