kubra16_ 6 aylık bebeğim var sık emiyor 3 aydır filan adet görüyorum bu ay olmadım şüphem de yok ama gene de korku var test yapmaya bile korkuyorum ama dediğim gibi şüphem yok doğru düzgün ilişki de olmadı bu ay mesela bilmiyorum gene de
Sevgiiss kubra16_ ben 2 sene emzirdim. Doğumdan sonra hemen adet gördüm hiç kesilmedi düzeni bozulmamıştı benim ama kişiden kişiye göre değişirmiş
Merve-metin kubra16_ emziriyorum bebeğim 8 ay 9 günlük ve adet olmayan ben sürekli o korkuyu yaşıyorum korunmama rağmen Rabbim eksik etmesin ama olsa bile anlamam hamile olup olmadığımı o derece stresli ama 1 yıl düzensizlik çok normal
Nursemom90 Test yapmadan bilemezsin ki kuzucum kaç gün geçti? İlk bir yıl çok düzensiz olabilir ama süt koruması diye birşey yok ona güvenen yanıyor aman diyim istemiyorsan korun güzelce
kubra16_ Nursemom90 yok süt korumaz ondan eminim 3 gün geçti emziriyorum diye tahmin ediyorum ve umuyorum 😂 korunuyorum ama Allah’ın işi🥴
Nursemom90 kubra16_ varsada vardır bir hikmeti der doğurursun :) ama yoktur diye düşünüyorum düzenli olmayabilir ilk yıl. Test yaparsan etiketleyiver merak ettim 😅
atesvesu kubra16_ ben doğumlardan hemen sonra adet olurum 40 kanaması biter adetim başlar hemen bazıları 1 sene adet olmuyor hiç
bartulies kubra16_ il adetimi 8. Ayda görsüm sonra 50 günde bir olmaya başldım zamanla süre düştü 33 ile 39 gün arasında değişiklik gmsteriyordu ama emzirdiğim için hiç düzenli bi adetim olmadı ve emzirmeyi sonlandırmadan daha hamile olduğumu öğrendim 😂
kubra16_ bartulies bilmiyorum şüphem yok diye test yapmadım ama biraz daha olmazsa yapacam herhalde 2 gebeliğim de ben isteyince oldu umarım bir kaza olmamıştır 😂
bartulies kubra16_ olması benim hatamdı dikkat etmedik hiç siz dikkat ettiyseniz sadece emzirmeden kaynaklı düzensizliktir 😂
kubra16_ bartulies dikkat ediyorum yani olmuşsa da bu kadar olur derim Rabbimin mucizesi derim siz düşünün o kadar imkansız 😂