Merhaba anneler oksapar iğne kullanıyorum 19 haftalık hamileyim şuan Şubat’ta doğum yapacağım gibi duruyor kısmet olursa.hanile olduğumu öğrenir öğrenmez iğneye başladım doğuma kadar devam.ilk zamnalar çok morariyirdu bı süre düzeldi sonra ufak ufak morluklar oluyor ama artık karnım büyüdüğü için gerilmeye başlayınca yaparken zor oluyor sanki bide çok ağrıyor ya böyle olan varmı arada kaniyor.