Kızlar selam 19 Haftalık gebeyim. 16. haftam da kontrole gittiğimde doktorum multivitamin yazdı Diğer doktoruma Danıştığımda ben gerekli görmüyorum zaten besinlerden bunu elde ediyorsun dedi bende kullanmama taraftarıyım Siz kullanıyor musunuz ne düşünüyorsunuz