Kızlar ben şubat ayında boş gebelik geçirdim şimdi tekrar hamileyim 6+1 haftalık pazartesi hastaneye gitti kese tek göründü 8 mm di doktor hiç kan testi falan almadı bana 2 hafta sonra aç karnına gel dedi çok korkuyorum yine tekrarladı mı acaba doktor ondan mı aç karnına gel dedi mide bulantısı falan da yok makine de yeniydi ultrason görüntüsünü ekliycem aşağıya