Gazell Gebeliğimin 3ayı boyunca asla mide bulantısı yaşamadım hatta neden yaşamadim diye kuruntu yaptım üzüldüm ama 3.ay bittikten sonra sabah bulantısıdan tutun yediğim her şeyi çıkarmaya başladım sizce bu normal mi 3. Aydan sonra midesi yeni bulanmaya başlayan bir ben miyim acaba
Yalinn8 Gazell bulanti hormondan kaynakli oldugu icin basi sonu die spesifik bi tarihi yok canim, herkeste degiskenlik gosterebilir😉