Asya_kardes1 bende protein kacağı artı tansiyon yüksekliği sebebiyle 37+0 olduğu gün doğurdum. Normalde 300 mg üzeri sıkıntılı o yüzden sıkı takip gerekiyor tansiyonun yükselmeseydi protein cok sıkıntı değildi ama tansiyon yükselmeye başladıysa diğer semptomlarda başlıyor baş ağrısı, ödem vs gibi. Benimde protein 34 haftada çıktı 37 ye kadar tansiyon ilacıyla takip ettik sonra çok daha fazla yükseldi ve doğum planladık. Herkesin süreci farklı o yüzden bu konu çok hassas sıkı takip gerekiyor belki hızla ilerleyecek belki hiç ilerlemeyecek sabit gidecek. Doktoruna güven kontrolleri aksatma. Burda kimsenin sürecini baz alma canım hayırlı doğumlar dilerim 🙏