Tucee7- bende şeker yüklemesi yaptırmadım suyum da hep fazlaydı perinatoloji takipliydim şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum diyimce parmaktan ölçüm yaptırttı ve değerlerim hep normaldi zaten doktorda dedi sende şeker olduğunu düşünmüyorum diye,suyun fazlaysa zaten yükleme yaptırsanda yediklerine dikkat edip evde yine ölçüm yapıcaksın canım tabi karar yine senin, geçen de birinin postınu gördüm şeker yüklemesinde şekeri çıkmamış ama evde ki ölçümlerinde hep yüksek çıkıyormuş öyle dikkat etmiş