buseb95 Yarın sezaryen olacağım bebişim normal yolla gelemedi maalesef. Biraz korkuyorum hepinizin dualarını bekliyorum hamilelerin duası kabul olurmuş. 🤍
Havin49_ buseb95 Aynn öyle oluyor cnm benim ilk normaldi ikinci sezeryan olucak bende beni ne bekliyor bilmiyorum
Jendjdnakc Ben de yarın sezaryen olacağım ve senin gibiyim çok korkuyorum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız