Nuryener SscL hiç belirtim olmadı sadece göğüs ağrım ve kasık ağrım var adet olucakmışım gibi başka bi belirtim yok rüya görüp sabah test yaptım ikimci çizgi görünce koşa koşa gittim acile
SscL Nuryener ne zaman başladı peki benim regl e 7 gün var ama belirtim hiç yok bende mi test yapsam diye düşündüm belirtin var diyemi test yaptın diye sorim dedim Allah kucağına alıp sağlıkla büyütmeyü nasip etsin 🙏🙏🙏🙏
gsgsh Canım öncelikle hayırlı olsun .🌺🌺🥰 Değerini adetten oncemi sonramı ogrendin bide lekelenme tarzı borsey yasadinmi
Nuryener SscL belirtim yok adet olucakmış gibi göğüs ağrım ve kasık ağrım var 3-4 gündür sadece sabah rüya üzerine test yaptım birde ovulasyon testlerimde pik olmuştu
Hazalert 7534 çok yeni galiba ama var gibi gözüküyor ben iki gebeliğimi de böyle çok silik çizgilerle öğrendim