Gebelercee endişelenme o hareket ediyor alanı suan çok genıs ve oda sana kendini hissettirecek kadar güçlü degıl henüz, en fazla 2 hafta sonra gayet net hissetmeye başlarsın Allah'ın izniyle, ben 28 haftalık gebeyim 23 den beri maşallah subhanallah durmuyoruz 😁doktorumda 23.haftanın en ıdeal hafta olduğunu söylemişti hissetmek adına , endıselenme demişti bende tabi ki ılk gebelik olduğu için korkmuştum. Benden sana tavsiye içini rahat tut canım