Benim de 34 ile 37 arası suyum fazlaydı doktor doğum sonrası kanama fazla olabiliyor bir de karnında baskı sancı hissetme nedenin bu olabilir demişti. Meyve, şeker, karbonhidratı azalttım bu haftaki kontrolde doktor auyu şu an iyi dedi. Siz de biraz protein ve sebze ağırlıklı beslenin düzelir inşAllah