minimalmom Ahh canım inşallahh 🥹senin hafiflemiş demekki normal diye düşünüyorum ben haftaya kadar dayanabilirsem doktor kontrolüm var bakalım sorcam bunu kabızlık var malesef ama demir ekstra kullanmıyorum kan ilacı magnezyum ve folik asit devam ediyorum. Şu süreç sağ sağlim atlatalım inşallah böyle zaman da geçmiyo panikte geçmiyo 😅