NEHIR15555 Kızlar 16 haftamı geçecem 2.gebeliğim bi kıpırdanma yok ya doktor hatta irelde bebeğin kilosu haftası dedi de tık yok ilkde daha erken hissetmiştim😐
Havin49_ NEHIR15555 ilkinde baya geç hissettim hafta olarak hatırlamıyorum şimdi gebeyim 16 haftalık hissetmeye başladım kilomda var ama bu bekten bebeğe hareketliliğe göre değişir
Mrsz Ben bu hafta hissetmeye başladım canım 18 de .Burda 20. Haftada vs hissettim 2-3. Gebelik yazanlar da okudum telaş yapma herkes erkenden hissetmek zorunda değil plasenta önde olabilir o da geç hissettiriyor.
NEHIR15555 Mrsz zayıfdım ilk gebeliğimde 2.de karnım 3 aylık hamile karnı kadar kalmıştı öyle hamile kaldım acaba yağlardan mı oluyor demiştim🤣🤣
Mrsz NEHIR15555 onun da etkisi var erkenden hissedenler genelde karın yağlanması az olanlar .21-22 ye kadar zaman var .Ben de burda 14-15 leri görünce strese olmuştum. Senin de en fazla 1-2 hafta kalmıştır hissetmene.