Kızlar geçen hafta çok minik kanamam olmuştu o akşam acilde progestan iğnesi olmuştum 4 mm bir kanama alanım vardı pazartesi günü tekrar kontrole gittiğim de alsın biraz küçüldüğünü söyledi 3,66 gibi Birşey progestanı akşamları alabilirsin artık tek olarak dedi ama be korkup sabahları da alıyorum sinirlerim çok bozuldu çok endişeliyim belim de biraz ağrıyor sürekli kontrol ediyorum 🫣 belimde de ince ince sızlamalar var böyle durum yaşayan oldu mu