Edoss 1 aydır griplikten ölüyorum. İçim üşümüş resmen geniz akıntim oldu son 1 haftadır. Walla elden ayaktan düştüm böyle olan yada önerisi olan lütfen yazsin hergün ağliyorum geçsin diye 😭😭😭😭
Minik19 Edoss Allah acil şifalar versin .Bacım aglamak yerine bi doktora gitsen.Ve ya telefonla arasan doktoru🙄Grib bebeye zararlı.Bide tavsiyem tuzlu suyla qarqara edin bogazdakı mikrobları oldurur
Burcak61 Edoss nar ye ıhlamur iç greyfurt mandalina portakal sarımsak çiğne yut bol bol soğan sarımsak ye
Edoss Minik19 doktora gittim kaç defa hep parollu serum wurup yolladilar. Hamile oldugumdan dolayi bise yapamazlarmis.
Meral38 Edoss bende aynı senin gibi oldum doktora gittim serum taktılar işe yaramadı iki hafta çektim bol su iç istirahat et c vitamini tüket allah şifa versin 😕
Zlyh89 Edoss bende 1 ay çektim çareyi soğanda buldum. Sabahları yumurta kaynatıp içine doğradım yedim 2 güne etki etki burnum kurudukca tuz+karbonat çektim çok rahatlattı
Yasminnn50 Burcak61 dogrudur tabi nedenini bilmiyorum ama doktor bana yemeyeceklerim arasında maydonoz hurma ve nar kesin yeme dedi.
MerveAvc Edoss ayağının üstünü ve topuğunu limonla ovala 5-10 dk. bnm 1.gün azaldı 2.gün bitmeye yakındı belirtiler hafif kaldı bir deneyin derim bişey kaybetmezsiniz. Sonucu yazarsanız sevinirim