assyya benim bebeğim 31 haftalık 1500 kilo gayet de iyi vitaminli besleniyorum ama neden kilo almıyor doktor da normal diyo ama 2 ve daha fazla kilolar görünce canım sıkılıyor bebeğim gelişmiyor mu diye ve herkes sen kilo almıyon bebek gelişmiyo küveze alırlar falan diyolar bebeğim kilo alsın diye başka ne yapabilirim