Satiii hayırlı haberler olsun inşallah. Ben de dün 7. Haftaya girdim, aynı zamanda bi betama baktırayım dedimm 15.000 cıktı 6. Haftaya uygun dedi hemşireler. Sanırım 1 hafta geriden geliyoruz. Yarından sonraki randevum değil gelecek hafta başka bir doktora gideceğim inşallah hepimiz hayırlısıyla duyarız, kucağımıza alırız mübarek günler hürmetine.