eşimle bende bir sorun yok sadece mesafe var aramızda o yüzden aşılama önermişti doktor kısıtlı vakit olduğu için ırağa göreve gidiyor kasık ağrısı göğüs ve bel ağrısı var ama bunlar adet belirtisi de olabilir hakkımızda hayırlısı olsun rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın