Ben de 13+1 oldum bugün. Bir ay oldu kontrole gideli. Tekrar gitme vaktim geldi de geçiyor bile. Biraz da cinsiyeti netleşir düşüncesiyle bekliyorum. Bu arada ben de devlete gidiyorum. Cinsiyetini söyleyecek mi çok merak ediyorum söylemezse bir ay daha beklicem. Evet doktorun dediği gibi diyorlar. Bi doktorun videosunda tahmin edin bakalım kız mı erkek mi dedi ben kesin erkek dedim ama kızmış. İlk aylarda öyle olabiliyormuş. Ama o çıkıntıda 3 çentik gösterdi bu sebeple kız olduğunu cinsel organın daha net oluştuğunu gösteriyormuş.