Revannn Merhabalar anneler nasıl gidiyor benim bıdıklar hareketleri yavaşlamış sizde durumlar nedir kac kilo dalar 🥰
Essraa2 Revannn şuan en çok harekt ettiği dönemdeyiz.. 29+5iz en son 28+3 te gitmiştik 1350gramdı😌bende 6kilo aldım👻🙈 sizin nasıl hazırlıklae filan ne durumda
Aysegolcuk Revannn 30 haftalığım 28+3de gittim kontrole bebeğim 1100 gramdı suan kaç olduğunu bimiyorum 🤷♀️ Çok hareketli benim kızım🥰
ElifLeyla Revannn 29+2 haftalığım 28 haftalık ken 1200 gram dı bebeğim benim de kızımın en hareketli dönemi oynadıkça bazen canım yanıyor😌 ama onun dışında zaten yatıştayım devamlı erken Doğum riskim var 😞
Revannn Essraa2 valla bizde geçen hafta gittik 1500 olmuşlar ama ben 1 kilo vermişim geçen aya göre hazırlıklar yeni baslayacam inş 2 doz ciğer geliştirici iğne vurdum çocukların hareketleri azaldı çok korkuyorum ☹️
Revannn Aysegolcuk masallah allah bağışlasın inş rabbim kucağımıza almayı nasip etsin bizde hareket ler azalmış 😔
Nilsuuuu 29+6dayız 28+2de 1350 gramdı kızım. Ben de 8 kilo aldım 62 kilo ile hamile kalmıştım ama her gören ne güzel hamilelik seni hiç çirkinleştirmedi hiç kilo almadın sadece karbon büyüdü diyor anlamadım hiç 🤔
Revannn Nilsuuuu ne güzel işte bebek alsın yeter biz ne yaoacaz kiloyu onlar önemli valla bende öyle çok almadım şadde bu aralar hareketleri çok az ona üzülüyorum 😔
Aysegolcuk Revannn Amin canim Rabbim sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin 🤲🏻 Korkma bazen bende hiç hissetmiyorum hareketini uyuyor olabilir doktoruna sordun mu peki? 🙂
Revannn Essraa2 evet canım ikizler işte bende onu icin diyrım ama insan yinede korkuyor 😢 rabbim sizinkinide size bağışlasın 🙏🏻
ElifLeyla Revannn evet 4 tüp vurdum bende canım şimdi progestan ve nidicard diye bi ilaç kullanıyorum
Havvakml Revannn hareketleri gayet iyi geçen hafta alt tarafımdaydı ve çatı ağrım da çok kötüydü dinlendim şimdi yukarda hareketleri ama hafif ağrım hala var Cuma randevum var. Bakalım erken Doğum riski mi var yoksa normal mi çatı ağrısı o yüzden soruyorum
Revannn Havvakml evet canım dedim ya Benimde o hafta oldu sordum doktora normal dedi tabi her insan farklıdır inş sendede sıkıntı olmaz🙏🏻
Zeynep8188 Bende 29 haftalık 1370 gr dedi doktorum. Normal doğum yapmak istiyorum senin ağrı eşiğim düşük yapamazsın dedi doktorum ağlıyorum sinirden bu kadar mı korkunç bişey normal doğum ya
Havvakml Zeynep8188 nasıl anladı ki doktor bana daha henüz normal mi sezeryan mi bi bilgi vermedi bende sormadım