MinikMucizem____ Kızlar merhabalar 18 haftalık gebeyim, grp olcak gibiyim, ilaç kullanamıyorum bu süreçte, nasıl atlatacağım aşırı derecede baş ağrım var, sizler neler kullandınız
Mucizeminnagim MinikMucizem____ bende aynıyım sadece parol kullanımı var ılık süt veya sütlü karışım içebilirsiniz
Salihanurrr MinikMucizem____ şuan 32+5 ten selamlar iki gündür kırılıyo vucüdum salgın var sanırım🙄 gribim bende ve başım felaket ağrıyo sadece parol içebildim bitane. Sıcak suya girdim kemiklerim ağrıyo sanki yumuşatır iyi gelir diye ve bol bol uzanıp dinlenmeye çalışıyorum
2babyy MinikMucizem____ kızlar 21 haftamda okadar kötü grip oldum ki ama var ya ateşim 39 larda öksürük ve çok kötü hapşırma vardı resmen bir seferde 5-6 kez yani burun akıntısı halsizlik resmen korona olmuş gibi eklem ağrısııı acile gittim parol ve agumentin tb verdi antibiyotik ama çok zorda kalırsan at dedi ben atmak zorunda kaldım çünkü havale geçircektim artık. Aynı hafta kadın doğum doktoruma kontrolüm vardı hatta detaylı usg yaptı adam dedi sen nolmuşsun böyle ben okadar öksürdüm okadar hapşırdımki hocam parol yetmiyo agumentin tb verdiler içsem bebeğe zararı olurmu dedim kutunun hepsini bitir ciğerlerine inmiş artık dedi. Yani söyliyeceğim o ki benim gibi fena olursanız antibiyotik isteyip kadın doğum doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz korkmayın çok hapşırma yada çok öksürmedende bebek etkilenmezmiş bu evrede bol c vit alıyorum ben mandalina vitaminler felan 😣 geçmiş olsun buarada biraz uzun oldu kusura bakmayın
HavvaM0806_ MinikMucizem____ çok geçmiş olsun canım bol sebze meyve tüket ıhlamur icebilirsin baş ağrısı için paroldan başka birşey vermiyorlar malesef bol su içmeyi de ihmal etme geçen hafta eşim grip oldu kendimi çok korudum hatta 3 gün ayrı yattık bende çok korkuyorum son 3 ayima girdim önümüz kış umarım hastalıksız sağlıkla kucağımiza aliriz
Karumrysa Aynı şekilde bende şuan hastayım öksürük ve burun akıntısı var öksürdükçe bebeğime bişey olcak diye kendimi de kasıyorum bazen inşallah bişeyimiz olmaz ben ballı süt ılık su içiyorum ama ne kader fayda eder bilmiyorum
Mucizeminnagim Karumrysa annelik hissi işte hepimiz bu düşüncedeyiz çok ağrınız olursa parol sadece kullanımı yasak değil
Karumrysa 2babyy çok geçmiş olsun Allah ım şifalar versin inşallah 🎀hasta olmak çok zor hele ki hamilelik döneminde kendinden çok bebeğini düşünüyorsun ama bıgunlere de şükür
senem0987 Aşkım ben hamileyim geçen ay hasta oldum halsizlik kuru öksürük burun akıntısı vardı acile gittim ama tabi hiçbirşey yapamadılar parol yazdıve burnum için deniz suyu spreyi yazdı ben o süreci günde 4-5 bardak böyle ılık ballı süt nane limon ıhlamurve bol bol çorba içerek atlattım çok şükür 4-5 günde düzeldim ama gerçekten hamileyken hasta olmaktan korkuyordum başıma geldi umarım aralığa kadar bi daha olmam doğumum aralıkta çünkü çok zor gerçekten geçmiş olsun sana da
MinikMucizem____ Bebeğe zararı olur dye bir içmek istemiyorum şimdilik çok ağır değilim ama ilerleyecek gibi duruyor kafam kalkmıyor asla burnum yanıyor, benim hastalıklarım genelde böyle başlıyor zaten daha kötü olcam dye korkuyorum, aşırı kötü olursam acile gideceğim artık