Kızlar bu ay çocuk düşünüyorduk gerçi 3 4 aydır deniyoruz 1 kimyasal geçirdiğim için korkuyorum ovulasyon testi ile değerlendirdim pazar ve pazartesi gününü şuan çok kötü grip oldum doktor bir sürü ilaç yazmış antibiyotik felan bir ilaç çok ağır içsem sizce bir sıkıntı olur mu kafam çok karıştı belki zarar olmaz dedim ama kimyasal geçirdiğim için tedirgin oluyorum