_nejla_ Hellomy99 internette bi video izledim yakiomus sanirim morarmamasi icinde ne kadar hizli bir sekilde vurup enjekte ederseniz ve igne vurduktan sonra elinizde ilac dagilsin diye bastirmazsaniz morarmaz tarzi biseyler dedi belki fikir olur 🤷🏻♀️
_nejla_ G-l-y iki kere kimyasal gecirdim buyuk ihtimal o yuzden kullanmami onerdi bende internette bi videoda dediginiz gibi igne yaptiginiz boyleye bastirmayin yoksa morarir diyordu. Ben biraz once iki eczaneye sordum 970 dedi ama kalmamis ellerinde
G-l-y _nejla_ İçinde 10 adet oluyor en güzeli rapor çıkartmak canım yapımi zor değil gözün korkmasın sağ salim kavuşursun inşallah bebeğine
Be1234 anneoluyorummm103 merhaba bende hamileliğimin başından bu yana kullanıyorum 30 haftalık olduk hala göbekten vuruyor eşim kol dan vurmaya cesaret edemiyorum cok ağrıyor mu kol
anneoluyorummm103 Be1234 benimde göbeğim çok acıyordu kanıyordu ve mosmor olmuştu sonra kola döndüm. kol başta acıtmıyordu ama artık sertleşti sanırım biraz acıtıyor. benim için göbeğe nazaran daha rahat oluyor diyebilirim
G-l-y Be1234 çok agrimiyor morariyor hafif sadece bebek büyüyünce iyice ben kola döndum göbeğim daha fazla morariyordu hatta tam ortadan değil de arkaya doğru yaparsan pek acımıyor
_nejla_ G-l-y G-l-y Dun eczaneden bulup aldim hemen aksam esim ilk dozu uyguladi ignede sıkıntı yokta ilaci verirken cok yandi bu kadar yanmasini beklemiyodum 😅