_nejla_ doktorunuz önerdiyse hemen kullanmaya başlayın. Kan sulandırıcı oluyor bu ve pıhtılaşmayı önlüyor, düşük riskini engelliyor vs. Ben bir aydır kullanıyorum. Bana göbekten kullanmam söylendi. Göbek deliğinin iki parmak sağ, sol ve alt kısmı ve o çevreye vurabilirsiniz. Zaten hazır bir iğne ilacı direkt içerisinde. Eşiniz vuracaksa vuracağınız bölgeye pamukla kolonya sürün, etinizi iki parmağınızın arasında sıkıştırıp o kısma vurun. Sonra yine pamukla silin. Kan oturması veya morarmalar olabiliyor, bunlar da normal.