Arkadaşlar merhaba bu yazıyı okuyan tüm ikiz annelere yazıyorum aslında bende ikiz kızlara hamileyim 24 haftadayım hareketlerini tam anlamıyla hissedemiyorum günlük oluyor aslında böyle belli belirsiz ama böyle hareketleri tam net bi şekilde ne zaman hissetmeye başlarım
Sizler ne zaman hissetmeye başladınız veya ben ne zaman hissetmeye başlarım