kayamommyy Ya canım sürekli uyumak istiyor bir yemek yemek için uyanıyorum sonra geri yatasım geliyo normal mi ilk zamanlar bile bu kadar istek yoktu
eismetylul kayamommyy normal normal günler yaklaştıkça bebiş büyüdükçe bende 37 haftaligim sürekli yatmak istiyorum bide lavabo sorunu olmasa 😂
Katya1 kayamommyy 36+2 olduk nedense ben de öyleyim 3 gündür ciğer geliştirici iğne vurmuştum acaba ondan mı diye düşünmüyor değilim.
Eres26 kayamommyy dün akşam hastane çantasını yapacaktım baktım benim kedi yatak odasında yatağa yatmış uyuyor yanına yattım uyumuşuz çantayı da yapmadım 😂 35 + 6
Sayoss kayamommyy bende 35+3 uyku çok aşırı değil ama inanılmaz yorgunum çok çabuk yoruluyorum halsizim
Eres26 ipek63yldz_ yani bi gun iyi bi gun değil hareketlerim yavaşladı sızlamalar kasılmalar oluyor gece çok uyanıyorum bi sağ bi sol dön dur Erkek bebek benim Sizinkinin cinsiyeti nedir
Banaderlerminik 36+3 bende aynıyım geceleri uyuyamıyorum nedense ama gündüzlerim hep uykuyla geçiyor 😃 Bence vücutlarımız doğum için güç toplamaya çalışıyor kızlar yada şimdi uyu sonra uyuyamayacaksın demeye çalışıyor 😂
ipek63yldz_ Eres26 Bizimki kız Baya zorlanıyoruz bizde erken dogum riskimiz var büyük ihtimalle salı Çarşambaya kadar dayanabilirsek sezeryana alıcak doktorum 🤲🏻 32 haftalıkken bellidir dogum pozisyonunda sancılar kasılmalar baya zorluyor dinlenme modundayız hep 🤷🏻♀️
Eres26 ipek63yldz_ inşallah sağlıkla kavuşun bebeğinize Bende erken doğum riski yok ama tabi belli olmaz bu doğum işleri bir anda gelisiveriyor