byznurcyl aiy pozitif ama evet bi hafta bekle öyle test var bu süreçte de dikkat et . Şunuda unutma aynı adet görüyor gibi kasık ağrın gaz sancıların olabilir . Bunlarda gebelik belirtisi. Ama biraz bekleyip öyle doktora gitmeni öneriirm. Ben heyecandan hemen gitmiştim 5 haftaydı ve zor görüldü(sadece 2 gün gecikmişti) 🥰 tekrar test yapıp öyle gidersin. İnşallah hayırlısı olur😍