annemiolucam oğlum kış bebeğiydi şimdi yine kasım annesi olacağım bende şöyle diyebilirim, hastane zaten ekstra sıcak oluyor bebek olunca kapı cam vs de açılmıyor o yüzden pek kış yaz bebeği diye birşey yok sadece hastaneden çıkarken giyeceği kalın bir tulum kalın battaniye vs lazım üşütmesin diye. Hemşireye ben şöyle hazırladım; iki alt üst zıbın takım takım için kısa kollu bir de uzun kollu atleti, 1 eldiven,ağız mendinleri, çorap ve bir de tulum ve şapka. İnce penye battaniye kundak için bir de kalın battaniye bu kadar canım 💕bu arada ben hastane çıkışı diye satılan 10lu takımlardan vs almadım bu sefer para tuzağı geliyor bana normal parça parça çok daha uygun çünkü. O içine giydirilen söylediğin şeyde hiç gerekli birşey değil 10lu seti çoğaltmak için var 😂 göbeğini zaten kundak yaparak sarıyorsun bebişi