mehtapp7
İlk doğumumu Fulya acıbadem hastanesindr yaptım dışarıdan bir doktorla. Hastane çok çok iyi hizmet, ebeler çok yardımcı hem de sancının en başından doğuma ve sonrasına kadar. Doğum paketlerinde ki hizmetlerde güzel. Hediye olarak çıkışta güzel bir anne bebek çantası da veriyorlar. Doğum sonrası kuaför gelip fön hizmeti vermişti. Anne-baba için güzel de bir yemek hizmeti verdiler baş başa odamızda.Bebek bakımı hakkında bebek doktoru sonrasında diyetisyen ve daha sonra çıkışta bebek hemşiresi geldi pusete nasıl yerleştirmemiz gerektiğine kadar göstererek anlattı.Eve geçtikten sonra da eve bebek hemşiresi geidi ilk banyosunu yaptırmak ve tırnak kesimi,cilt bakımı,sarılık kontrolü,boy kilo ölçümü yaptı. Yani hem sağlık, hem güven, hem ilgi hem hizmet olarak 10/10.