cyj Kızlar 1 haftadır iyileşemedim ya tam 2 gündür iyileştim çok iyiyim desim bugün yine pert uyandım. Bol bol limon portakal yiyorum çorba içiyorum ama yapcak baska bişey var mı acaba? Ya da soğuk algınlığına iyi gelen?
Seymabyrm cyj benim doktorum kuşburnu çayı iç demişti bana çok iyi geldi danışıp için isterseniz C vitamini bol oluyor kuşburnunda ama kendiniz demleyin
Seymabyrm Eminedgds organik kuşburnu alın, su kaynatın, kaynamış suda 7-8 dk demlensin sonrada için kaynatınca maalesef içeriği ölüyor ben öyle içiyodum ertesi gün geçmişti ama yinede doktorunuza danışın isterseniz benim kendi doktorum söylemişti bana
Eminedgds @Seymabyrm çok teşekkür ederim sizin yazınızı gördükten sonra araştırdım güvenliymiş gebelikte içine zencefil de ekleyebilirsiniz diyor
Seymabyrm Eminedgds benim kendi doktorum önerdiği ve içtiğim için önerdim iyide gelmişti ertesi güne iyileşmiştim çünkü. İnşallah biran önce atlatırsınız, bu ara herkes grip salgın var sanırım :(
Eminedgds @Seymabyrm yani grip gibi ama ateş Yok vücut ağrısı ve boğaz ağrısı birde mide bulantısı anlayamadım 😏çok teşekkür ederim 🤍