Ruyabuse 8 haftalıkken kahverengi geliyordu. 11 haftalıkken yoğun kanamam oldu 4 gün hastanede yattım kanama alanım 7.5 cm olduğu için kanamam azalınca çıkış yaptım ama progestanin hem. İğnesini hem fitilini kullandım 14 haftaya kadar sonra kesildi Allah’a şükür ama kanama bitene kadar fazla ayakta durmadım ev işi yapmadım yediklerime bile dikkat etmen gerekiyor demişti doktorum dikkat ettimde.Şükür ki şuan çok iyiyim en son gittiğimde 1 cm di doktorum doğuma kadar kaybolur dedi. Yine de takip ediyoruz