terc Kızlar selam, Acıbadem Ataşehir hastanesinde doğum yapan veya yapmayı düşünen varmı? Hamileliğimin henüz başlarındayım şimdiye kadar tüm sürecim bu hastanede geçti. Doğumu da burda yapmayı düşünüyorum. Bilgisi olan yardımcı okursa çok sevinirim.