Kızlar çok kötüyüm 6 ekimde doğum yaptım ara ara boyun ağrısı girip ½ saat içinde geçiyordu dün 8den beri hiç geçmeyen bir boyun ağrım var kafamın içi kazan gibi kesinlikle başımı kıpırdatamıyorum kahve su yürüyüş hepsini yapıyorum atayım anesteziyi diye ama hiç fayda etmiyor dünden beri 2 kez acile gittim bana mısın demiyor serumlar böyle bir durum başına gelen oldu mu siz nasıl atlattınız lütfen yazabilir misiniz