Gece kalktım midem çok bulanıyor. Üşütmüşüm gibi aynı zamanda ishalim ama ishal hamileliğimin başından beri var. Ama kendimi kötü hissediyorum. Yapmam gereken bir şey var mı sizce? Hafif sancılarım oluyor ama düzenli olduğunu düşünmüyorum akşamdan beri gelip gidiyor hafif hafif