Merhaba anneler son üç gündür özellikle vajinada baskı hissediyorum, bebiş bir yere toplanıyor yalancı sancılar oluyor fakat NST’de yüksek bir sancı çıkmıyor bu belirtileri yaşayıp kaç gün içerisinde doğurdunuz acabaaa? Bir de son haftalarında ishal olunca doğumun yaklaştığına dair bir şeyler duydum doğru mu acaba🤰🏻