Sema1643 35+1 olduk şuan kasıklarıma vurmasından ve kasık yanına kemiklere aşırı baskısından uyuyamıyorum bebek hareket ettikçe aşırı kasılıyorum bu normal mi ? Hareketleri canımı yakacak kadar fazlasıyla sert çünkü
minikoglum Sema1643 aynı durumdayım benimki de arada bir geliyor regl sancısı gibi 10 saniye devam edip gidiyor bende korkumdan uyuyamıyorum doğum sancısı mi diye 35+5 bizde
Sema1643 Tulinbozlak ağrı bebekten dolayı şuan o hareket ettikçe oluyor ama çok sert bir şekilde suyum akıntım falan da yok öyle
Sema1643 minikoglum benim sezaryen olacağı için ilki de öyle oldu sancı falan bilmiyorum nasıl oluyor