Ben 3-4 senelik içiciydim bırakma düşüncesi hiçbir zaman yoktu hamile kaldıktan sonra nasıl olacak nasıl yapacağım asla bırakamam diye tutuştum çevremdekiler tek tük iç bir şey olmaz falan dedi ama asla içime sinmiyor vicdan azabından sigaradan keyif alamam yani çünkü o kadar çok isteyip olsun diye uğraştığım çocuğuma bunu yapamam diye birden kestim Allahım dedim yardım et soğut beni çok şükür bir kez bile canım çekmedi 2 ay oldu birisinin içtiği koku bile gelince tiksiniyorum sanırım önce kafada kesmek gerekiyor bir tane bile bebeklerimize zarar verebilir Allah korosun kordonda kan gitmesine engel olabilir ekstra hastalıklarla doğabilir anne olduysak bu kadarcık fedakârlık yapabiliriz